Samenvatting Fien
n520696151_5277[1].jpg

Hallo!
Mijn naam is Fien Logghe. Ik ben ook een eerstejaarsstudent in Katho. Om specifieker te zijn, ik studeer Sociaal Werk aan de Ipsoc (onderdeel van Katho). De reden waarom ik voor deze richting koos, is omdat het natuurlijk aansluit bij mijn interesses. Ook biedt deze richting veel keuzes naar mogelijke werkvelden. Ik zou namelijk willen afstuderen in de afstudeerrichting Sociaal-Cultureel. Met deze afstudeerrichting kan je vanalles leren organiseren.
Tijdens ons eerste jaar Sociaal Werk moeten we een project tot een goed einde brengen. Onze projectgroep heeft als onderwerp 'De Lange Munte'. De Lange Munte is een buurt in Kortrijk. Daar bevindt zich een buurthuis dat vanalles organiseert, waaronder computerlesjes voor kinderen. Onze taak in het project is dat wij die computerlesjes helpen organiseren/geven. Ook verwacht men op het einde van het jaar een zakboekje om de lesgevers van de volgende jaren te begeleiden. Op het eind van het schooljaar organiseren we ook een slotactiviteit, om zo de buurt samen te brengen en de verschillende ouders en kinderen met elkaar in contact te brengen. Dit project is dus uitermate geschikt voor mij! Ik ben graag met kinderen bezig, geef graag les en hou van organiseren! Hopelijk brengen we alles tot een goed eind en mogen we trots zijn op ons resultaat!

Mijn persoonlijk besluit vind je Hier.

Fien Logghe